4 obiective și activitatea fizică va fi o plăcere

Beneficiile exercițiilor fizice regulate sunt de neegalat: Activitatea fizică poate ajuta la pierderea în greutate și previne o serie de boli, inclusiv boli de inimă, diabet și osteoporoză.

Majoritatea oamenilor știu că trebuie să aibă activitate fizică, însă nu știu de unde să înceapă sau pur și simplu nu au loc în programul lor încărcat pentru acest lucru.

Recomandăm ca adulții să acumuleze 150 de minute de activitate fizică de intensitate moderată pe parcursul a cinci zile pe săptămână sau 20 de minute de exercitii fizice intense într-o zi, de trei ori pe săptămână.

Uneori, problema nu este motivația – este pur și simplu găsirea timpului. Dar, realizarea unui program pentru exercițiile fizice nu este atât de dificil pe cât s-ar putea crede.Atinge următoarele obiective și totul va fi o plăcere :

  1. Mersul pe jos sau coborâtul de scări în fiecare zi poate fi bun pentru inima ta. Evită lifturile și scările rulante ori de câte ori este posibil. Dacă circulați cu autobuzul sau metroul la locul de muncă, opriți cu o stație înainte de destinație și vei merge pe jos până la locul de muncă. Mersul pe jos este mare, pentru că oricine poate face acest lucru și nu aveți nevoie de nici un echipament special, doar o pereche corespunzătoare de pantofi sport.
    Fie dimineața, după-amiaza sau seara, alege timpul care este cel mai convenabil pentru tine să faci mișcare și fa-ți un program.
  2. Investiția într-un pedometru bun te poate ajuta să rămâi motivat. Dacă ai un pedometru atașat la talie și poți vedea câți pași ai făcut, vei vedea că nu ia mult timp să mergi 5.000 de pași și vei fi motivat. Atingerea pragului de 10.000 de pași pe zi nu va părea astfel o sarcină atât de descurajatoare.
  3. Ia-ți un jurnal și în fiecare zi scrie ce ai făcut și pentru cât timp. Jurnalul te va face mai responsabil și mai încrezător. Pagini goale ? Ți-ar fi rușine.
  4. Găsește-ti un prieten căruia îi place același gen de activitate pe care o practici tu și faceți acest lucru împreună. Exercitarea activităților fizice cu un prieten sau într-un grup poate fi foarte motivant. Este posibil ca randamentul să crească atunci când ești în compania cuiva și totul ți se va părea mai ușor, iar timpul se va scurge mai repede. Nu ai un prieten care este disponibil? Ia un MP3 player și ascultă muzica preferată sau o carte audio în timpul exercițiilor.

Fă ce iți place. Oricare ar fi activitatea pe care o alegeți, asigura-te că este una care te bucură.

La început, poate ți se va părea greu, dar ține cont de cele 4 obiective și după prima săptămână totul va devenii o plăcere.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.